den som väntar...

... väntar oftast för länge, shit alltså jag vill få beskedet om gymnasiet så jag kan sluta gå omkring och oroa mig, jag vill veta nu så att jag fullt och fast kan vara inställd på att det blir Design på draggen i höst, istället för att bara hoppas på att det inte blir det.

Borde alla egentligen ta sitt pick och pack, trycka på Off-knappen, dra ut sladden och flytta till en liten röd stuga med vita knutar mitt ute i skogen, skulle vi må bättre då? Eller räcker det om jag kommer ihåg att inte lämna mina prylar på standby läge? Jag hoppas det.
ur Strålning by Rebeca Wikström

image297
Linn Angelica Jag Karin Kajsa Ebba Viveca Liza Sofie Elenor och Evelina

Kommentarer
Postat av: Viveca

Aaaw, fliiickor :')

Postat av: Anonym

hahaha man ser vilka så är mobbade:

2007-06-20 @ 05:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback