Blyga blommor

nu har jag äntligen skickat iväg mitt sista arbete på Kalshöid till Jocke (nu ljög jag men jag ska göra det snart och om jag har publicerat ett inlägg där det står att jag gjort det så får jag dåligt samvete om jag inte har och måste göra de fortsomfan) shit betyygen är satta efter imorron de känns helt sjukt, då kan ajg inte göra något mer, jag kan inte påverka mina poäng mer och jag kommer kanske inte in på min linje - livet suger.

vi spelade brännboll idag på idrotten, shit va jag kommer att sakna min klass, gud va töntig jag är nu men ni är underbara verkligen allihop, och brännbollen på Måndag ska vi vinna, sen ska vi ha bal och sen ska vi ha skolavslutning och sen ska vi grina och vara töntiga och sen så ska jag klippa mig kl.14

image278

Kommentarer
Postat av: Linn

härliga bilder:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback