Bal och sen dör vi..

med utkletat smink över halva ansiktet, ont i halsen, ont i magen, ont i fötterna, hårt hår och luggen fastsprayad i pannan säger jag gonatt, men vill också tacka min klass och A för denhär underbara dagen, helt sjukt men direkt känslan från mitt hjärta nu så älskar jag er, jag kan inte hjälpa det.

först så vann vi brännbollen idag (det var säkert för att vi är brännbollsmästare 2004) och fick bananer men var glada ändå, sen bal med underbara moves alla var så stiliga och vilken stämning, och promenaden hem var ju pricken över i grädden på moset osv. Nu är det bara imorgon kvar, imorgon innan vi slutar som klass för allti o allti!! (geh!) ajja tack för allt 9B ni är min favvoklass o jag kommer aldrig att glömma er

nu ska jag ringa Wictor för han är ju en tönt!?
image286

Kommentarer
Postat av: Frida

så stilig du är då! :)

Postat av: Liza

aaah, jag typ älskar er med! :')

2007-06-12 @ 16:05:26
Postat av: Viveca

åååh, jag älskar er oxåååå ! :)

2007-06-13 @ 12:01:02
URL: http://vivecaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback