50 dagar och Vita björn

image307ikväll var det chill och mat med mitt Crew på stan och fika på vita björn så sjukt moget att sitta uppe på vita björn och fika. men det är ju inte riktigt sommar än så det var ju inte behaglig värme direkt men vi gjorde det vi gör bäst -härda (eh)

50dagarsgrejjen och sen 30dagarsgrejjen efter det lär ju bli cirkus och efter 30dagarsgrejjen vill jag inte ens veta hur de blir, bäst att ni gör det ni ska tjejor :D (jag sa inte tjejor nyss)

Efter detta mogna äventyr var det off till Albin, det var faktiskt najs :) imorgon blir jag nog tvungen att sova hos Frida stackarn men de blir nog najs, sen åker mina förälldrar så blir det midsommar med badtunna, skagenröra, sigrid, sofia och köttbullar (eh)

btw synd att inte älsklingsEbba kunde joina på midsummer, ajja annan gång peace!

Kommentarer
Postat av: Frida

woohoo du ska sova hos mig och det blir rånice :D

Postat av: rebecca

hahah jag älskar vårat vad! Fan va kul det kommer bli!

2007-06-23 @ 19:41:01
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback