Where is my mind?

När man inte hänger med och livet flashar framför ögonen på en och egentligen vill man bara gå och lägga sig och vakna sen någon gång, om ens då, då är det något som inte är rätt. Den lilla vita pillerburken är slut och jag känner mig seg och dryg, det var helt fel tillfälle.

Jag vet många fler som mig- sånna som lever slaviskt enligt 10-sekundersregeln och ändå har det bra. Egentligen skulle jag behöva mer tid, eller mindre? ofta när 10 sekunder har gått har man knappt hunnit blinka, men nu vet jag hur det känns när 10 sekunder känns som en evighet som man vill stanna i föralltid ( haha alltså ursäkta, jag förstår om ni sitter och rynkar näsan över dehär inlägget, det gör jag också men jag kan inte hjälpa det.). Även fast jag vet att 'lycka är en godispåse från sega råttan' så vill jag tänka att det är något annat, nåt helt random, nåt som mycket väl skulle kunna ta 10 sekunder - Jag vet att det kan ta 10 sekunder men det är inte den typ av lycka jag söker.image323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback