Varberg goes Ume

Christians mamma och Amandas 'FasterFia' är här, de har ockuperat mitt rum så jag hänger i gästrummet, de skulle stanna till på torsdag men nya rykten säger fredag - jag kommer ha hoppat innan dess.

livet på Kvartsvägen 30 kretsar till 99% kring 'middag'. Vad man ska förtära och när man ska göra det
är det viktigaste på hela dagen, Chrisitan har redan issues med det men det är mycket värre nu när 'mamma' och 'lillasyster' är här dom är exakt likadana. fast egentligen borde jag inte klaga, maten är ju god. Egentligen gör det inte så mycket att de är här, dom svassar mest omkring, dricker rosévin, och tvättar håret de är bara ett sånt störande moment att jag inte kan stänga in mig på mitt rum, spela konstig musik och se på SaTc till tidigt på morgonen. FITT!
image337


image323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback