Lunch, pappa 11.30 Tis

.. och efter det var det Apberget kl 13

eftersom att David fann min blogg så fascinerande så lovade jag att skrivia någonting om honom i nästa inlägg
(dethär) men eeehmn.. vafan skriver man om en sån som David (aka sugmärket)? ingen aning jag har aldrig träffat honom när han varit nykter, men onykter är han en trevlig prick, speciellt när han försöker bota feber, och speciellt inte när det är skeden som bestämmer över honom.

jag vet inte men senaste 2 veckorna har jag gått ner 5 kilo utan att jag försökt eller tänkt på de, vågen visade 50kg istället för 55 för några dagar sedan och nu har jag panikångest och äter som en jävla häst! helt sjukt, alla kläder bara hänger o min bh har blivit förstor, eller? - eller så har jag fått nån omvänd typ av anorexia. jag kollade på bilder från förra sommarn då var jag ju ändå chubby. (vart tog brösten sin väg?)
image343
image323

Kommentarer
Postat av: david

Hihihihihi :D haha

2007-07-17 @ 14:26:54
Postat av: rebecca

aaalltsåå

Postat av: Mark

Ja vart tar brösten vägen när man går ned i vikt. Jo de går också ned i strl!

2007-07-26 @ 18:36:59
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback