Harry, Frida och Fredrik

image350
Igår var jag och Frida på bio och såg Harry Potter and the order of the phoenix. Den var rätt najs, jag hade inte läst boken så jag visste inte vad jag hade att förvänta mig. Ibland kände jag mig rätt så lost, som när det kom in personer i handlingen som man borde veta vilka de är från tidigare filmer men jag hade ingen aning, jag är inte så fett insatt. hursomhelst så satt jag och Frida och hostade oss igenom ytterligare en film på bio.

Sen hängde vi på en busshållsplats vid "Rimi" tillsammans med Fredrik och sen hos Frida. och för första gången i sommar ville min mamma ha hem mig, och Fredrik missade sista bussen. Egentligen så var det nog bra - Frida var ensam och Fredrik var ensam, varför inte vara ensamma tillsammans lixom, hoppas han hann med bussen.

image323

Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag vill se den filmen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback