Dunka mig gul och blå..

..vi kan väl leka doktor du och jag?
image340
idag fann jag migsjälv på biblioteket, helt utan anledning, vad skulle jag låna? och varför? först hamnade jag bland hyllor med böcker med stora snirkliga bokstäver på ryggarna,-fantasy det händer inte! Helt ärligt man ska kunna gå i ett bibliotek utan att få panikångest och vilja riva ned alla böcker från hyllorna, riva ut massa sidor och vilt börja tugga på dom eller hur? jag kände mig som en "englishman in newyork", no doubt, det var jobbigt.

annars har jag bara chillat omkring på stan idag och slösat pengar på onödiga livsnödvändigheter. nu har jag skavsår och ångest. ikväll är jag av halvt av egen vilja och halvt medtvingad till Täfteåfestivalen, men vi ska bara se Industri Royal - Tack för det. piz


image323

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback