Du är ostämd

min dag började med telefonkö och sur tant, enligt vårdcentralen bodde jag fortfarande i vännesby (pinsamt) och blir därför tvungen att fara dit imorgon innan kl 12:30 och 'omskriva mig' istället för att bara få mitt recept skickat och få springa på apoteket som vanligt folk. Sist jag var på vårdcentralen fick jag operera bort en hudcancerfläck (eller var det på sjukhuset?) Jag kanske var runt 9 vårar och var dörädd för att de skulle operera något på mig, jag minns hur mamma hade lovat att "denhär gången ska de bara kolla på den, de kommer inte att operera" och de slutade med vilda läkare som skrek om att det var akut att ta bort den och att "det var tur att ni kom in idag och inte imorgon". fyra stygn senare var jag arg på min mamma i typ ett halvår.

efter jag vallfärdat och skattskrivit mig så ska jag vara barnvakt och jag hoppas att hon chillar hos nån kompis eller nåt så jag kan få sola. Jag missade solen idag och skulle inte må dåligt av att boosta mina pigment lite, jamenar nu är ju fläcken borta, har man en gång haft en "nära-cancer-upplevelse" får man det väl inte igen eller?! ;D (eller okej, inget att skojja om)
image326
image323

Kommentarer
Postat av: Shirl

tack tack . nice blogg btw ; P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback