A clockwork orange

... jag tror seriöst att det är den bästa filmen jag vet. såg den för 4:e gången igår och den var lika bra som de tidigare gångerna, det finns inget fel med den filmen, jag blir så glad varje gång jag ser den!

grejjen är att jag typ är pigg nu, tack för ikväll
, sjukt trevlgit att Linus och Fredrik kunde pallra sig till Carlshöjd och chilla, sen alla andra också, det var trevligt. Jag längtar till Fridas stuga, det kommer typ inte att hända men jag håller tummen så sjukt hårt. För gräsmyr också (Frida jag vet att du vill)

imorron ska jag äntligen träffa Ebba (!), fan vad jag har saknat henne/saknar henne. tagga tagga tagga! sen tagga Söndag. Tråk att alla ska till storsjöyran imorron (klockan är efter 00.00) då blir jag nästan helt ensam nästan.
Saknar Traestock lite. peace
image346

image323

Kommentarer
Postat av: maria

Har hört av andra också att den filmen är riktigt bra., kanske ska se den själv ngngång då med andra ord:)

Postat av: Anna

a clockwork orange är helt klart en av väldens bästa filmer

2007-07-30 @ 16:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback