taggataggataggg

idag har jag som många andra dagar suttit och trånat efter alla underbara produkter på Blush hemsida, jag har lagt ihop min varukorg just nu ligger den på 1000 spänn, whoff, det är gratis frakt över 600 men jag tror inte att jag ska köpa allt och dessutom är det ju mycket roligare att lägga beställninigar tillsammans med någon så att man har någon att dela glädjen med när paketet kommer. (Frida var mitt hopp, men hon hade inga pengar, de sög) så, intresserad?

vill ha!

några saker ur min varukorg...

  • Clean - Baby girl
  • Essie - eighteen carrot
  • Too Faced - Lip injection extreme
  • Jelly Pong Pong - omnibronze
  • Rosebud salve - strawberry
  • Too Faced - Bunny Balm, Waikiki Watermelon
  • Too Faced - Glamour Gloss, Material Girl

Kommentarer
Postat av: Anonym

att du orkar

2007-01-03 @ 21:04:31
Postat av: Isengrisen

jag är intresserad!!

Postat av: Estelle

Fina saker!

2007-01-04 @ 23:40:37
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Ivarsson

Yes indeed, jag är intresserad! :]

2007-03-17 @ 00:26:53
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback