sova!

nu är jag helt lost, jag har sovit alldeles för lite dehär 4 dagarna gick och la mig halv 9 i morse pga. att wictor aldrig for hem! (eller okej han försökte men fick inte) .. och upp kl 14...

äh sova ska man då blir man typ snygg haha, jag lär j uva bland de fulaste i världen nu isf :D haha
jag hittade också en lista på grejjer man borde göra innan man ska sova för att få bättre sömn, men de hela sket sig..

  • Det spelar ingen roll hur trött du är, att gå och lägga sig kl. 21.00 är det bästa du kan göra för din kropp. - de sög, jamenar kl 9 ? det håller ju inte om det inte är 9 på morgonen, det skulle jag ju kunna tänka mig iofs
  • Sikta alltid in dig på att sova 9 timmar eller mer per dygn. - dedär sög också jag trodde typ att det var 6 h man behövde
  • Att duscha innan man går och lägger sig lugnar kroppen, tvätta även håret. - asså jagvet inte dedär var bland det dummaste jag har hört , duscha okej men tvätta håret?! dedär blir ju typ .:hur man framkallar "badhair-day":.
  • Drick inte mycket vatten innan det är sovdags, detta kommer att resultera i påsar under ögonen. - asså jag dricker typ alltid mycket vatten och eftersom att vatten är bra för huden osv och det är sömn också äre klart som fan att jag dricker vatten innan jag ska sova... jag har misslyckats
SOV FÖFAN!

Kommentarer
Postat av: Askungen

Kuckiliku! Läser dig...

Postat av: Felicia

hahah du är inte den enda som lagt dig alldeles för sent den senaste tiden ;) i'm guilty!

2007-01-07 @ 15:23:44
URL: http://ninafelicia.blogg.se
Postat av: a

det där med att tvätta håret innan man går och lägger sig är ju real shit! min frilla blir nästan alltid perfa sen dagen efter...påvägen till skolan är ju då håret förstörs.

2007-01-07 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback