slut med jul

illa illa, nu har mamma tagit bort alla julgrejjer o pynt, hon gjorde det egentligen igår när jag sov men jag har inte tänkt på det förens idag, allt känns tomt och kalt.

jag är rätt så less på lov nu faktiskt, och allt är upponer o jag har ont i huvet, fan jag trodde allt var över..

jag vill jag vill jag vill så att det gör ont, ge mig ge mig ge mig , jag blir såjävla less , JAG BEHÖVER DET!
kommer att whina på Frida ikväll, vi ska tydligen på donkan o de kommer nog blir fett (bokstavligt talat)
hare jävlit bra nu.. glöm inte bort mig.

btw, nu står de massor med brädot o gipsskivor i mitt rum, det luktar som en brädgård här, jag längtar tills killen som ska sätta upp väggen till min walk in-garderob ska komma o kirra, de lär bli fett najs :)


puss

Kommentarer
Postat av: Frida

jag vill också ha en walk-in-closet det är typ min dröm just nu!

Postat av: Estelle

ball bild!

2007-01-08 @ 18:04:04
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: anne

åå va kul ! en walk-in-closet är väl nästintill allas dröm :) snygg bild också!

2007-01-08 @ 21:14:10
URL: http://www.annesundkvist.blogg.se
Postat av: Foppathecool (Hannax)

Sjuuuuuuuuuuuukt lyyx! Bju ba bju!

2007-01-08 @ 21:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback