sjuk

.. gud jag håller på att bli sjuk, kände det igår när jag spelade monopol (disneyutgåvan hihi) med Frida o Sigrid vart tvungen att dampa i mig alvedon i C-vitaminbrus usch..

imorgon har vi något projekt 'ung entreprenör' så vi ska tjäna in pengar till oss själva på skoltid min grupp ska städa i bilar, geh.. hoppas det inte är snöstorm och att vi tjänar bra pening.

nu är jag less och har ont i huvet och ska nog sova snart.. (damn 21.00) och så taggar jag helg så att jag får soooova utan att skämmas

orka liivet buhuuuäääh,geh sjuuuuukt trött o less o trött o otaggad. + jag har dåligt samvete för jag åt glass nyss, ofta!? ja tänker itne bli anorektiker.. va händer lixom?!

puss Malin.

fuck

Kommentarer
Postat av: Elina

Mer glass åt folket!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback