nyår!

nyår var najs.. eller typ, såhär idag då det är nytt år så borde allting kännas sjukt bra ju! ut med de gamla in med det nya, börja om på nytt. jag kände inte så.. nyårsafton är bara en kväll, man kan inte förändras på en kväll, ja trodde inte saker kunde förändras på en kväll heller men nu vet jag inte längre. Sigrid o Frida, jag tycker att vi toppade, high 5..

Jag var typ purken hela kvällen, det blev inte som vi hade tänkt (Frida) och inte heller som hoppats men vafan nu har vi ju ett helt år på oss att kirra lyckade kvällar istället. jag såg näästan inga raketer alls och idag är jag fett förvirrad, men endå lättad. efter 30 spänn mindre på mobilen skapade jag mig et nyårslöfte också, puss!

gott nytt år!                gott nytt år!
gott nytt år!      Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså vi måste styra upp!! vi kan ta nån annan nyårsdag och fira den som det var nyår :S eller nåt sånt

2007-01-01 @ 19:45:41
Postat av: Frida

alltså vi måste styra upp nån kväll där det är våran "nyårsaftonskväll" och sen ska jag iaf styra upp mitt liv!

2007-01-01 @ 19:46:17
Postat av: martin

que idioma es ese que hablan de donde son , son muy lindas me gustaria que me agregaran a su mail , si es que llegan a entender lo que digo para que tengan una ayuda yo soy de Argentina hablo español


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback