mys

asså jag vet inte riktigt, ikväll var jag glad, detta år kanske bli liiiite bra i alla fall.
det var fett mysigt på Waynes ikväll och det känns som om det var sjukt längesen vi gjorde något sånt, och Rebecca vi saknade dig på nyår, javet att du saknade mig också ljug inte, jag är ju din nya bästis! hahha längesedan massage och film, ikväll var det Mulan efter ett antal timmar guitarhero och tjat från Rebecca nästa gång blir det ridskolan, de skulle fan va nåt.

asså jag vet inte vad grejen är men när jagvar liten såg jag sjukt mycket disneyfilm, jag kom på migsjälv med att kunna 'replikerna' till Mulan ikväll, scary..

nu har jag sett klart andra säsongen av sex and the city, första var bättre men vafan imorron blir det att ge sig på 3dje, nu ska jag äta min mango sen sova kl är fan 05:15 shit!

...och Rebecca lycka till med nyårslöftet,  duvet  friends don't kiss

puss till alla som väljer att ta åt sig..

mys


Kommentarer
Postat av: Adde

Haha du är ju den där tjejen som drog en lina och käkade en näve trippsvamp och flippade ur!

2007-01-03 @ 19:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback