gosh..

Rebecca väckte mig idag, grmf.. jag gick och la mig vid 4 igår och jag är råtrött nu, ikväll blir det fika på Waynes med brudarna, eller jag tror inte att Sigrid och Sofia taggar men Rebecca och Frida iaf, och det ska bli kempekul. Igår var jag och Frida deprimerade (mest jag) och vi tröståt (mest hon) och såg en lam film och fångade snöflingor på tungan, jag var glad över att det itne kommit så mycket snö i vinter, jag var NÖJD.

 nu måste jag duscha, måla naglarna (så att jag inte biter av dem) och städa lite innan middan.. Peace

nöj dig aldrig med det du har,det kan alltid bli bättre

Kommentarer
Postat av: a

jag hatar att jag är kille för jag skulle också behöva måla naglarna för att inte bita på dem!

2007-01-02 @ 15:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback