don't do this 2 me !!?

först och främst vill jag tacka brudarna för helgen som var, de va najs och mys + för de lila oidentifierade märkena på min hals :D

Em nerneruppuppnerupp!! D nerneruppuppnerupp C nerneruppuppnerupp, nerneruppuppnerupp  

imogron gäller det, jag ska inte snacka om det mer, men imorron gäller det! efteråt ska jag nog fara på stan, köpa nåt för mina presentkort så jag blir lite gladare. de är fan inte bra när man blir glad av att köpa kläder, jag vet att det är många fler än jag som blir, huvva , och dyrt blire.

nu sitter jag och har precis sett klart season 6 av satc o jag blir typ deprimerad.

 grattis på namnsdagen Wictor ;)

stay dry..

ebba
Ebba är fiin! hoppas jag blir som dina tänder

Kommentarer
Postat av: Frida

du det är kör imorgon. :P

Postat av: wictor

tack :)

2007-01-22 @ 22:29:27
Postat av: wictor

tack, nu är jag glad :)

2007-01-22 @ 22:29:33
Postat av: wictor

tack, nu är jag glad :)

2007-01-22 @ 22:29:54
Postat av: Ebba

DU är mycket fiinare än alla mina tänder tillsammans!

2007-01-23 @ 13:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback