always perfect..

allas vår favvo Marilyn har inte alltid varit perfekt.. visst vore det bättre om alla såg upp till helt naturliga människor, och vi kanske borde sluta stäva efter perfektion.. jamena Marilyn Monroe var säkert inte en sämre människa innan hon opererat sig, eller ? är det hennes utseénde vi ser upp till ?

hade hennes modellbilder sett ut som dessa nedanför, hade vi då haft hennes tavlor på våra väggar? - inte jag i alla fall, hon blev vacker, fast jag nog tycker att bilden till vänster är fin så går det inte att komma ifrån att hon genomgått operationer innan den tiden. gillade vi kanske det hon gjorde när hon levde? tyckte vi om henne som person? - så kanske det var, fast hade vi tyckt om henne lika mycket om hon hade varit sjukt ful?

vad är det egentligen vi ser upp till?

  Monroe          Marilyn 


ska se 'Vad kvinnor vill ha' ikväll Mel Gibson in my <3 haha :D puss


Kommentarer
Postat av: Frida

vad djup du är! :)

Postat av: Askungen

Frågar dig i med att gissa och svara på den världsflaggans leken i min blogg... :)

2007-01-15 @ 15:29:03
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: malin

kolla min blogg too!!!

2007-01-16 @ 22:47:14
URL: http://www.mall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback