A-passssss

orkaaa jag är sjukt less nu och sjuk! skulle egentligen inte gå på a-passet eller läxläsningen tagga men nu är jag fett påväg iaf.. jag taggar helg så sjukt mkt, egentligen inget planerat men jag vill bara soooooova i min sääääng fast efter helg blire nationella i svenska nästa vecka, hah de lär ju bli cirkus.

jag tror att jag ska klippa mig i helgen, ja är sjukt less på min frisyr lång o rak o kluvna hårtoppar, haha kluvna hårtoppar, de låter så onajs :D jag saknar Sigrid o Rebecca, Frida pratade jag ju med typ igår, och nu vill jag ha isglass, hoppas jag får fika av malin på läXzan de skulel va najs,


nu sitter jag mest o är road åt Jonas som sitter vid datorn brevid, jag Erik och Jonas ska kirra smörsyra.. som grubbe :} hoho orka detta livet..

jag kom nyss på att min mobil är fett borta, jag tror att Boston hatr tagit den , eller Kash och jag har INGEN lust att leka Angelica-leken (inget ont mot henne alls)

puss dehär pallar jag inte mer Puss , Love Malin

90013-78

bästa Jolie före någon operation..


Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaa

orka dra in mig i det.

2007-02-02 @ 15:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback