you can sleep when you're dead

asså min vecka har varit full av Socker med Kent o ändå är jag sur haha lol, jag harm ått halvkasst och inte orkat någonting (eller så äre för att jag har hittat en ny kärlek till min säng, vi kommer bättre överens nu). hade iaf lovat migsjälv att plugga kl 7 men det blir istället när jag skrivit klart detta, suck 2 st prov imorron *stoppar fingrarna i halsen* ,ajja jag hare ändå bra kan inte ha varit så kul o spendera en del av veckan på sjuuukis
(Albin poor thing)


jag är less på dehär nu, vad händer sen lixom.. ajja jag planerar alltid även fast jag inte gör, får se i helgen för jag saknar er.

jag missade Elina idag, orka :/ hoppas de gick bra för dig iaf, dig saknar jag med..

nu fortsätter resten av mitt liv.. puss

coffee



Kommentarer
Postat av: Elina

Det gick bara fin fint :)

Postat av: SnapShot

Haha jaduu den har försvunnit i Gbg iallafall :D Men de ligger lite klickar här o där.

2007-02-01 @ 21:45:17
URL: http://snapshot.blogg.se
Postat av: Antonia

kent är bäst!

2007-02-02 @ 10:45:38
URL: http://www.antoniai.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback