va har du för parfym.. näe de är nog tröjan tror jag

okej, bio med Fridaaa de va najs vi satt i soffan längst upp och tog varann på brösten, inte riktigt men nästan.

benhinneinflammationen som så fint brukar anlända såhär i vinter/vårtid är här ! yeeess! så jag har sjukt ont i smalbenen nu speciellt när det är kallt, poooor me.

Nationella gick sämst idag, jag missade massa grejjor i instruktionerna och är osäker på om jag fick med de som skulle vara med, Fitta! hur gick det för er?

min klänning/kjol blev fett klar idag, både den på slöjden och hemma så 2 nya plagg, bilder comiiing sooooooon

jag firar föressten 200 kommentarer-på-bloggen-dagen idag, n00b tänker ni, YEEY tänker jag :] puss

staydryy ‰

90013-88

Kommentarer
Postat av: Fliickan

Benhinneinflamation lät inte roligt det :S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback