usch

måndag igen, orka.. puh, ska renskriva NO ikväll om 'arbete' yes huvva. middag hos pappa ikväll - så ska man ätat idag också..

jag börjar bli råstressad över mitt gymnasieval, jag vet ju vad jag vill välja som förstahandsval det blir ju hantverk på Draggen men det komemr nog vara rätt så höga intagningspoäng så jag måste ha ett andrahandsval som jag vill gå lika mycket och det har jag ingen aaaaning om hur jag ska välja, nåt på midgård tänkte jag, men vad !?

nationella prov imorron 8.20 - 9.40  svenska läsförståelse, don't be late..

britney
najs.. (blah)



Kommentarer
Postat av: Linda

haahhaha omg vikken bild:P

Postat av: Rory.

Hoppas det gick bra :)

2007-02-06 @ 09:20:26
Postat av: Jennie

euw, britney..

2007-02-06 @ 16:10:07
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback