rebeza - kofta

pluggar till spanskan nu och ska göra det på a-passet imorron också, jag är lite smått stressad över valet fortfarande dock annars äre rätt lugge. NP var np idag de gick bra o lugge, när jag skulel baka till imorgon gick INTE så lugge men jag improviserade, ni brukar itne va så kräsna så jag hoppas att det är lugggggggge.

If love is a drug, then I guess we're all sober,

If hope is a song then I guess it's all over,
How to have faith, when faith is a crime?
If God's on our side, then God is a joker,
Asleep on the job, his children fall over.

jag har tappat bort min mobil.. så om någon försöker ringa mig så kan ni ju glömma att jag svarar.

JAG och LINN gör en låt på skolan, det är mest taggat faktiskt, den blir rååbra ju :D tagga ursäkta mina ouppstyrda inlägg, men jag pallar inte.

fin

19 kr Wedins, nya kärleken, puss
staydryy ‰



Kommentarer
Postat av: alicia

jättesöt o 19 kr :O det får jag nog ta o köpa :D

Postat av: amanda

Snygg! :) kommentera gärna min blogg :)

2007-02-08 @ 07:17:33
URL: http://tjoppes.blogg.se
Postat av: Amanda

Läcker clutch! Och priset, vilket kap.

2007-02-08 @ 10:28:18
URL: http://www.amandasstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback