nu ska det av..

idag efter skolan drog jag ner till city (hihi city) med älsklingsFrida för att vi skulle hämta ut pengarna vi skulle få tillbax efter amplified och så impulsköpte jag ett par svarta jeans på Nicole för 299 spänn de kändes som ett kap! (fast ja va självklart tvungen att få choklad på de ikväll när jag använde de..surmun) och ett halsband från indiska som jag sneglat på ett tag.. bilder kommer.. kanske... om jag orkar
mm

jag bokade också en klipptid NU SKA DE AV, men somvanligt så vet jag inte hur jag ska klippa och är rädd för at det ska bli fult.. men jag taggar iaf, de ska tydligen vara sjukt duktiga på Wish så jag lägger mitt vackra hår i deras vackra händer.. eh? puss

Kommentarer
Postat av: Frida

det kommer bli skitbra!! sen ska ju jag klippa mig där ...

Postat av: Jenny

Bra att du påminde mig om att jag också har klipptid snart! Det innebär att jag mmåste bestämma mig vad jag ska göra :S Aaahh!

2007-02-20 @ 23:48:45
URL: http://theladybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback