34?!

...idag hade jag tääänkt checka top model sverige hela dagen men så vart det ju inte, Ebba ringde och tvingade mig ut i kylan till strömpilen, suck

vadär de egentligen som gör att man blir så glad näe man köper kläder o märker att man kan ha en mindre storlek än man brukar ?! förra helgen köpte jag en tröja som var XS och idag köpte jag en klänning som var stl. 34  och jag är egentligen typ stl 36/38 eller M, först blir man överlycklig, sen börjar man tänka att det kanske är något fel på den.. modellen är konstig eller något, näe shit jag ÄR ingen 34a..

det är synd om frida hennes blogg har knullat sig så nu äre
ny länk till min favvobloggare,
ni får nog se melodifestivalen själva hörrni, jag pallar inte!

Melodifestivalen in my <3, NOT..

90013-80
Frida Favvobloggen..

Nerina Pallot -sophia

staydryy ‰

Kommentarer
Postat av: Frida

tackar gullet!! :)
vad haru köpt för klänning? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback