Lite nyårsångest som vanligt.

nu började jag tänka på att det var en massa saker jag ville hinna med innan klockan dunkar midnatt för sista gången i år! massor av saker jag vet att jag itne kommer att hinna, träffa människor jag vet att jag inte kommer träffa alls år 2008.

Men jag är endå glad över att året är slut, kunde inte komma lägligare alltå, du börjar vi om på nytt och glömmer alla pinsamheter och så får alla börja använda nya kalendern som är alldeles superfresh. Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen, vid 4 ska vi till Ersboda för at börja stöka med maten och innan de ska jag ju vara färdigduschad färdigklädd och färdigpackad (väskan) så önska mig lycka till och GOTT NYTT ÅR!

image478

image471

Kommentarer
Postat av: Mizca

GOTT NYTT ÅR!!

Postat av: Anonym

gott nytt år

2007-12-31 @ 16:53:31
URL: http://mange.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback