klibba snälla öga!

jag vaknade klockan 4 i morse med en iskall pojkvän bredvid mig och ett igenklibbat vänsteröga -paniken! jag har varit sjuk i över en månad (mer eller mindre) min frånvaro har höga procent, ögoninfektion är smittsamt som fan etc.etc. Jag pallrade mig i alla fulla fall till skolan i några lila mjukisar och inget smink - som förvånansvärt många komenterade positivt - Rebeca va fin du var idag vad har du gjort? varpå jag svarade att jag var fett vacker utan spackel.

engelskagrejjen som ska vara inne imorgon -inte börjat på
Textilprovet som blir av imorgon - inte pluggat till

föressten de sjukaste hände mig idag påväg hem från Grubbe, busschauffören (invandrare av något slag) försökte stjäla min mobiltelefon, det blir ett samtal till ultra imorgon vill jag lova.

image393

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja du är ju vacker utan spackel, som fan! :)

Postat av: rebecca

Va göruu i helgen?

2007-12-06 @ 08:36:21
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback