Jag älskar dig men inte just nu.

igårnatt kom jag hem halv 4 och dörren var låst - uppgivet.

idag på morgonen ringde pappa och ville att vi skulle fara och fika men just då var jag så trött at jag ville ta mitt liv så jag sa nej. När jag sedan vaknar en timma efteråt fick jag lite dåligt samvete och ringde upp honom, så det blev fika på NK på strömpilen i alla fall. efter fika var vi på h&m och jag hittade skorna jag hade kollat på ett tag i min storlek (inte direkt vinterdojjormen..) som jag slog till på.

ikväll var jag Mia och Rebecca och köpte mat tills imorron, jag hoppas det blir kul, man har ändå alltid för höga förväntningar på nyår, fuck that. Eftersom att de nu gått ett år sedan förra nyårsafton så väcker det lite minnen och obehagliga jobbiga känslor som jag inte trodde jag skulle få uppleva igen, blandade med ångest. yes!
image462

image393

Kommentarer
Postat av: :: N A D I A ::

Svar: Thanks! Din med! :)

Postat av: Emelie

godnatt:) fion blogg

2007-12-31 @ 01:15:47
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback