Gud så uppgivet.

idag hade jag kunnat vara hemma hela dagen men var jag -nej! jag sov bara en timma extra för att få "julpyssla" med DP1AD hela förmiddagen - såjävla värdelöst! efter lunch var det matteprov och jag kan nog med handen på hjärtat säga att jag idag skrev det sämsta prov jag hittills gjort i livet. Efter att ha misslyckats totalt och helt mongo blivit tvungen att springa till bussen för att sedan sekunder efteråt missa den åkte jag till stan, Det var meningen att jag skulle köpa lite julklappar men istället köpte jag ett par skor - det var jag värd - inte, så nu vet jag inte om jag har lust eller råd eller lust eller råd eller nåt att fara på club heat på fredag - uppgivet!

image393

Kommentarer
Postat av: Jesus

tagga då!

2007-12-17 @ 23:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback