God damn it!

jag hade inte hört Petters nya skiva förens i Rebeccas bil i fredags men nu är jag fast den är jättebra! fastän väldigt lite "petter" och jättemycket "annat"image460

iallafall, imorse vaknade jag hos Fredrik inte helt utvilad för att skjutsas iväg till farmor och farfar av pappa där fick jag julklappar och vi spelade kort hela dagen och fikade, jag fick också se lite bilder från pappas bröllop i somras som jag inte sett innan (se bild.) Igår hade de varit mycket party överallt fick jag höra men jag var med Fredrik på deras lilla julafton och åt god mat och det var jag nöjd med. jag var väldigt lättad över att det inte åts julmat utan någon köttgryta med ris och marängswisch (spelling?) till efterätt. imorgon är det jul, det har väl ingen missat.
image461
Sara, Linn och Jag

image393

Kommentarer
Postat av: Sabine

Fin färg på klänningarna!

Btw, använder du photoshop mycket?
Vet du någon sida där man kan ladda ner lite fonter osv?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback