Ge mig inte mer jul, tack

image455Näe! min jul börjar imorgon, Idag var det julavslutning på skolan och snart ska jag och mamma på stan coh inhandla de sista julklapparna sedan börjar min jul på riktigt. På lördag blir det "lilla julafton" med Fredriks släkt och bekanta ca 30 pers, där är första prestationsångesten, vad ska jag ha på mig :/ om hans släktingar ska träffa mig för första gången måste jag va söt och fin och bra - man får bara ett försök till det första goda intrycket. Söndag består utav "lilla julafton" åter igen fast denna gång med min pappa och alla de som hör till, prestationsångest igen, julklapparna vad ska dom få?! och sedan Måndag, vid denhär tiden lär jag redan ha fått överdos av jul överlag och vara ganska mättad men dethär blir nog de bästa av de 3 julaftonar, bara en hake vi ska till min moster i Obbola, herregud det kommer att bli som en röda korset-verksamhet med alla som ska dit: min mosters pojkvän, hans syster hennes man? och deras barn och sedan min mosters mans barn, alla i min ålder + - några år. inge mer jul tack.

image393

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback