touch what you can grab

idag har jag spelat The curse of Monkey Island heeeeeela dagen, lite knivigt måste jag erkänna att det är faktiskt.

igår var jag, Niclas, Emil, Robert, Nils och Karin.R på Nydala (T-bryggan) och grillade och badade, eller dom badade jag vaktade, eeeeh deras.. eh handukar? näe men helt ärligt så kände jag mig lite kinkig och tyckte att det var lite kallt och lite sjuk var jag nog också, dessutom hade jag inga badkläder med mig, and all that jazz...

idag köpte jag en Slitz tidning för första gången i mitt liv, till mitt försvar säger jag att det var bara för att det var en stor artikel om Magnus Bretnér (ta mig) med i tidningen och till min förvåning var tidningen faktiskt helt ok, artiklarna var bra, lite väl grabbigt för min smak men helt ok. åh jag som trodde att den gick ut på bilder på silikonbrudar i bikini, ack så fel.
image365

image323

Kommentarer
Postat av: Missankre

hejsan
jaa du jag började i början av våren i feb.
hur är de med dig?
allt bra?
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback