Snälla någon PLINGA!

Jag visste att jag var tvungen att skriva om det här någon gång, Den dagen skulle jag få bukt med problemet, en ny start. Det ligger till så att jag har feta issues med att "plinga" när jag ska kliva av bussen. Jag har ingen aning om vad detta bottnar i alls. När bussen verkligen närmar sig slutstation och ingen annan har tryckt på dendär obehagliga knappen blir jag ju så illa tvungen att göra det själv och det är lika jobbigt varje gång, det är kort sagt bara väldigt obehagligt. Det har hänt en gång att jag åkt till ändhållplatsen istället för att hoppa av en hållplats innan bara för att bussen då stannar av sigsjälv (detta har hänt X antal gånger jag åkt nattbuss och ensam på bussen). Men eftersom att jag nu åker buss varje dag till och från skolan så lär jag behöva lägga ner dessa töntfasoner och skärpa mig! det kommer hända!

jag får också ångestliknande känslor när jag går igenom larmanordningarna på olika affärer när jag är ensam, men det hjälper oftast att hålla andan precis när jag slinker förbi - så det är lugnt.


btw, sjukt att vi slagit regnrekord och grejjer, tacka gud för att man inte bor på röbäck



Kommentarer
Postat av: Elina

det där med att gå förbi larmgrejer på affärer har jag med värsta problemet med. man tror lixom att dom ska börja tjuta även fast man vet att man inte har tagit något :O

Postat av: rebecca

jag vet alltid när jag snattar så tänker jag att larmet ska vara kvar.... Eller?

2007-08-31 @ 17:55:47
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback