REBECA, STÄDA!!

satan va det ser ut här, jag ska nog sova någon annanstans imorgon, jamena dehär går inte. man sover bättre istädade rum och jag måste verkligen sova.

det står "N2!" på min arm med ca.14 streck under. shit asså det är inte bara lite svårt att hitta, men jag tror att innan nästa vecka är slut har jag nog koll.

Idag fick jag min tröja! den efterlängtade som jag så fint 'ropade in' på Tradera, den väldigt väldigt röda för ynka 26 pengar. väskan kostade 160 svenska enkronor. kapet! den kommer kankse imorron eller på fredag :]

klickakollaklicka
image323

Kommentarer
Postat av: rebecca

naaajs väska käresta!

Postat av: Ivarsson

Beredd på att spendera mer pengar? Lönen rullar in på mitt konto imorrn, blush känns väldigt lockande ;)

2007-08-23 @ 18:36:56
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback