ni ville veta.

Ibland får jag il och vill skriva om helt sjuka saker i bloggen som för det första ingen skulle fatta och i vissa fall inte alls skulle vilja veta. i och för sig så skriver jag alltid om sjuka saker som säkert ingen utomstående är intresserad av alls, men jag kan inte hjälpa det. här kommer mer.

idag tog jag bussen ner på stan (11.38) för att träffa min pappa för lunch på Subway (Rebecas choice) för att sedan strosa omkring på stan i min ensamhet och försöka hitta ett par byxor - nu när de enda par jag vill använda är trasigare än de byxor jag slaviskt bar i åk 7 och 8. Men som vanligt när man letar något specifikt så hittar man det inte.

Jag träffade min moster på stan som hade kollat tider jag kunde ta för fotvård (Imorgon kl 14.00) hon ringde också en timma efter och kvittrade om att en kund hade ringt och avbokat sin tid 16.15 "idag" och att när jag ändå var på stan kunde jag väl komma förbi och kanske vaxa benen eller något - så jag offrade mig.

efter nyvaxade ben (och bikinilinje - aj) så var det Mcdonnaldsmat med mamma och lillasyster. Nu är det promenad med Frida

peace.
image368

image323

Kommentarer
Postat av: Nina

ja det ska bli härligt!

Postat av: Icia

fin design du har =)

2007-08-16 @ 18:47:44
URL: http://Icia.blogg.se
Postat av: niklasb

svar, ahh härligt de juh=) min är dock fylld till max, grymt skönt faktiskt att ha en walk in =)eller vad säger du???

2007-08-18 @ 01:34:03
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: TylEr

hah, du har rätt. sånt vill man inte veta..

2007-08-18 @ 17:22:48
Postat av: TylEr

Nej du har rätt, onödig information ;)

2007-08-18 @ 17:28:28
URL: http://ant.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback