Cornelia + Östra = Sant?

happ där förlorade vi henne, jag hoppas för allt i världen (nästan i alla fall) att inte Emma också slutar! imorgon kommer någon Emil och tar Cornelias plats, EN PÖJK, TJEJER EN PÖJK! helt sjukt, ska vi slå vad om hur länge han pallar? han gick visst på JB förut och heter tydligen Emil, det ska bli intressant.

idag har jag varit gladast i världen,
trots att vi hade matte med tråkErik, att min symaskin var purken och trilskades i morse, jag såg ut som en pajas på elevkortet, det spöregnade när jag skulle gå till bussen, att bussen kör ifrån mig och karin när vi står på fucking busshållplatsen och väntar och även fast vi fick gå till stan I SPÖREGNET så kändes mitt liv underbart idag, :D livet leker!
image323

Kommentarer
Postat av: rebecca

"Ditt kort är tomt", så låter min mobil :(

Postat av: Ivarsson

Ihuui, Anna är på dig once again ;) Är verkligen dunderpeppad på blush.se nu, vad tror du?

2007-08-29 @ 17:58:30
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback