åååh hoppas hoppas!

nu sitter jag och luktar dåligt, jag kom precis hem från middag på droskan och jag luktar en blandning mellan svett, solkräm och havsvatten - jag måste duscha.

Idag var jag, Sigrid, Rebecca och Ylva på Bettnäs, det var mycket trevligt även om jag inte alls tycker att jag blivit brunare än jag redan var (dvs blek). på Bettnäs var det mycket folk, vi träffade Fredrik och Albin. Malin och Tomas var också där åh! jag saknar middag med er, de får vi styra :) , undra vad Wictor gjorde idag.

påtal OM, så kom jag ihåg att denhär bilden har fett 1-årsjubileum idag, congratZ
image353image323

Kommentarer
Postat av: wictor

åh dendär bilden är så sjukt najs :) ja saknareeh!
du kommer aldrig få veta hihihihi

2007-08-07 @ 19:21:34
Postat av: Elina

hur gick det med sången på bröloppet?

Postat av: rebecca

Det var faktiskt riktigt mys på stranden :)

2007-08-07 @ 19:52:22
URL: http://rebeccs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback