Stackare..

helgen va najs och fett händelserik så nu har jag ganska höga förväntningar på resten av lovet.. och på torsdag blir det ju Sigrids stuga med bruudarna, och det blir nog fett najs
och igår/dag hände de fan mycket, stackars Frida, stackars mig, stackars Johan, stackars Anna och stackars alla andra stackare som det blev synd om igår + jag har typ aldrig varit ute så tidigt i hela mitt liv! ..ändå halvpax
image187
vare middag med Rebecca och
Frida, sen improviserat tagg
och jag har typ inte gått och
lagt mig än, Wictor och allt också
image189
blir det nåt avdankat lungt med brudarna
tror jag, jag är inte upp för så mkt seriöst
nu, och det tror jag inte att de är heller..
image191
kommer jag att bli tvungen att skriva på
mina SOarbeten, känns väldigt otaggat
när jag mycket hellre skulle vilja chilla ner
på stan elelr nåt :/
image193
pratar jag med Rebecca i telefon, hoho
jag kan göra 2 saker samtidigt, fetfett!
och så ska jag duscha..
image194

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars allihopa fan!

Postat av: edacm qgpnr

gfkxcpj pbxtg lbdwo bhpcyz hwkrxj ekaqmfgdz zyqet

2007-05-13 @ 20:53:28
URL: http://www.iuslhknb.gtcr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback