Sigrid Frida Rebecca och Jag..

..toppade laget och drog till Sigrids stuga någonstans i skogen bortanför stöcke, oj sa jag någonstans? jag menade ingenstans, för det var där vi va mitt ute i ingenstans men ack så naaajs!

vi bastade o hämtade ved i mörkret, spelade monopol och konstiga kortspel med konstiga regler, ni är så najs och jag är så glad att vi gör sånthär, det var verkligen värsta tjejkvällen.
Slutsats:
Frida kommer inte ta av sig jackan.. , ingen kommer vilja ha Rebeca i sommar, Rebecca är het i baddräkt ,Sigrid kommer att adoptera alla världens barn någon dag..

jag har bara dåliga bilder från mobilen för att Rebecca vägrar lägga in sina på datorn, hon är bitch
image209
image211
image212



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback