kejsaren har inga kläder..

usch idag har jag gjort lite SO inte så mycket som jagborde ha gjort men i alla fall, och så har jag värsta Strömpilssuget, vill typ traska ner och chilla runt, jag och Ebba skulle ha farit på stan idag men det glömde vi bort :(

och så igårkväll for jag, Elina och Sara till en Anton i Saras klass och några fler av hennes klasskompisar (tror jag) och hyrde film 'wolf creek-nått' och den var riktigt dålig, men de var ändå rätt najs. sen när vi skulle fara hem så gick det ju som välkänt (trodde jag) inga nattbussar så vi fick skjuts hem av Frejs mamma - tack för de!
image201
så var vi hos Anton sen hos mig senare på kvällen image207
och såg film, jag har ändå saknat er så de var najs!
-oh herregud, jag tror han fortfarande lever!
image202
vet jag inte vad det blir men jag hoppas på
något uppstyrt eftersom att det känns som
att lovet börjar lida mot sitt slut..
image203
YES! imorron ska vi till Sigrids stuga och jag tror
att det komemr bli riktigt mysigt, med
förhoppningsvis tårta och allt, + lycka till Sigrid
image204
sitter jag på msn och dunkar oberoendeframkallande
i högtalarna, de är sjukt så bra den skivan är! men
jag måste egentligen göra SO, så snart..

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Usch, jag borde också plugga..
Lycka till med SO'n!

Postat av: Sweet Sabine *

(Svar på kommentar)
Så är mina föräldrar med..
Dom typ försöker å inte se det så tror dom att det är sant fast dom vet egentligen.
Jobbiga dom är.. Bara.. Face it.

2007-04-11 @ 20:21:35
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskarrr den skivan, såg du honom på open?

2007-04-12 @ 21:31:59
URL: http://norrlander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback