Carlshöjd ftw

alltså nu är jag på skolan har precis gått igenom ett sjukt tråkigt elevråd, jag har bestämt att jag ska avgå som elevrådsordförande, det är baaaara hemskt fyfan speciellt när Malin ligger och sover istället för att hålla mig sällskap typ hjälpa mig genom livet hahaha.. handboll på idrotten idag, geh

vi ska föressten beställa våra klasströjjor snart med Fredrik på ryggen och nån text på framsidan, hood med dragkedja, det blir bra :)

jag mår bra,bra,bra.. (8)

image201
såg jag 'Lords Of Dogtown' har sett
den ca. 100 gånger förut, och den är
så braaaaaaw
image202
MÅSTE jag jobba med mitt SO-arbete
jag har jättemycket ångest över det :(
image203
blir det kanske stan med Frida, henne
har jag inte träffat på hela veckan typ så
det blir nog mysigt.
image204
..om 10 min har jag Spanska i en timma
och jag vet inte vad jag ska ta mig till, Malin
är inte här Ebba och Rosie är på Midgård
he ba ja o Linn och Sofie kvar,fast de håller

JAG HAR SNART SLUT PÅ PENGAR PÅ MOBILEN, DET HÅLLER INTE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback