16/60 *hålla tummen sjukt hårt*

så någon känner någon som vet, det är 60 pers som sökt till min linje och 16 som kommer in -Grattis Rebeca, jag har egentligen gett upp hoppet och börjat inse att det nog blir dans på Midgård även fast det inte alls är något jag vill. Egentligen handlar det ju inte om att hålla tummarna utan att jobba somfan! men jag tycker att jag har gjort de de senaste månaderna men ju mer man jobbar desto sämre går det, det är mer som en ångest som tynger ens axlar och jag saknar motivering eftersom att jag bara är en av dedär 60, fast utan imponerande betyg, fan.

Kommentarer
Postat av: rebecca

Du klarar det babe! Jobba stenhårt så kan du ju inte göra mer!

Postat av: Jessica

Håller tummarna för dig!
Själv kom jag in på en skola som jag verkligen hatar men måste gå där endå. Så dom nästa 3 åren är för min del förstörda.
Hoppas du har mer tur!

2007-04-11 @ 15:16:33
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback