tjallala

jagvillknulladomsomlerjagvillhöradomskrikameromer
livetärenvåldtäktdeärintesköntomhoninteäsprääckt,   (8) lalala asså vi tog skolfoto i veckan o jag o 7 pers till kom på att vi skulle 'bilda' en grupp så att vi skulle få ta en extra bild till skolkatalogenmed bara oss, det slutade med huvudvärk och julspel på julavslutningen - men bilden blev förhoppningsvis fett najs ! jag är med på 3 gruppbilder i skolkatalogen ena fick jag byta kläder på men jag orkar itne dra de, ni kan ju checka 'amateur' för den informationen.

det kom värsta buddhisten till skolan idag och föreläste så vi skulle meditera, jag gjorde typ allt fel, men jamena HURFAN ska man kunna slappna av men inte stänga ögonen helt  o sen endast koncentrera sig på andningen för att få mer ut av livet, jamena WTF !? - näe buddhist ska jag inte bli.

jag tänkte också bara säga att jag trodde jag hade allt under fullkomlig kontroll, men ACK så fel man kan ha.. jag jobbar o jobbar o jobbar på det men intefan går det någe bättre för det :'(( buhu (dubbelhaka)

i helgen hoppas jag att de händer någe fett najs jag har taggat helg sedan i söndags och det har varit en olidlig väntan :D hahaha jag rensade föressten mina mappar på bilder i söndags, ungefär 75% av alla bilder på min dator är på mig pinsamt nog o de flesta bilderna har aldrig ens fått se dagsljus, lr asså jo lr hahha det är fullt påklädda bilder o inget annat, men feta posar bilder äre o som ajg bara blir less av att titta på.

hejjjj

I'm not a festis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback