mahiii..

alltså jag har en liten fläskläpp - igen !
fast denhär gången var det inte Ebba (som i skule) denna gång var nog mer olyckshändelse och det var Emils förtjänst, Gratzi. friluftsdag igår @ gammlia och jag var fett jävla less redan från början, jag har inga pengar och vill INTE åka till Varberg v.44, jamena Varberg - WTF !? men dagen blev tillslut uthärdlig.

Sofias väska ar blivit stulen, jag blir så jävla less på folk, jag menar vafan, har de inga egna väskor?! jag tror heller inte att hon hade något värt i väskan för någon annan, eller alltså hur värdefull är Sofias favorittröja för någon annan ? -INTE SÄRSKILLT. åh orka, nu har jag en anledning till att inte ha väska i alla fall, vi får hoppas på att hon får tillbaka den , jag håller en tumme.

idag har jag med segt huvud varit duktig, tvättat städat och sett Ondskan (igen) - fan va dom kräks i den filmen alltså, huvva. jag har tänkt idag också det ska man unna sig ibland, att tänka och jag tror att jag har kommit fram till en del saker så jag är ganska glad - men tihiii jag tänker itne berätta vaaad ! :D

jag har massa skolarbete kvar också 57 sidor av Utvandrarna har jag kvar tills på måndag men det ska nog gå bra. och ikväll är jag inte helt säker på vad det blir. hoppas föressten att Lars inte gjorde sig illa igår - det gjorde i alla fall min kväll :D HAHAHA.


Over my head - The fray

finn 1 fel
den här bilden är endå FETT kul, jagmenar finn 1 fel !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback