endååååå!

asså shit ja , vilket jävla liv vi lever i, det håller inte ?! fast det va fett kul, tur att vi är så sjukt bra kompisar och att vi älskar varann och inte hänger ut varann och inte berättar saker för andra om varann det är huuuuuuuur bra som helst , det är därför vi älskar varann ajjt :D , haha ja jag menardet ja. och Rebecca du kan skratta dig JÄVLIGT lycklig för att jag är en JÄVLIGT bra kompis (sååååå inte värt) men nu går vi vidare, allt glömt !

Sofia fick tillbaka sin väska i alla fall, det var ju tur även fast allt som funnits där var stulet, sorry men jävla ålidhemmare (pax att dra alla över en kam)

idag har jag sovit och sovit och sovit sen efter att jag hade gjort det så drog jag hem utvandrarna på talbok för jag tänkte att nufan får det vara nog, och det är skabb att det tog mig 200 sidor att inse att jag hatar att läsa svår svenska och bonnspråk.
sen resten av kvällen har jag suttit och sminksurfat (wihoow!!) och hittat fett med saker som jag bara måste ha ! haha näe så äre inte men nästan.. jag har faktiskt egentligen inte råd med något alls i oktober, ingenting för jag har inga pengar men 'rosebud salve' lär vara hos mig på torsdag i brevlådan - kan ju alltid hoppas !

ohhh jag såg på mtv nyss så vare en kille som åt 17 bananer på 1,27 min det blev typ nytt rekord sen stod han och kräktes i typ en kvart , de va fan nasty shit mhmm

btw, skolfoto på tisdag TAGGA ! - njaaaaa


Cykel
japp vi litar på varandra - Sigge o Rebecca som cyklar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback