tralala

hej hopp nu ska jag inte whina något mer som jag brukar göra för nu är det så att jag är glad! jag städade idag, alltså städade på riktigt och slängde bort en massa saker för det blir IKEA imorgon och jag måste göra plats. jag brukar itne städa för jag gillar inte att städa de brukar vara så att mina kompisar städar åt mig - 'det är kul att städa efter andra men inte en själv' haha (suckers) , men jag tjänar på det och dom blir också glada så alla blir glada. jag minns en gång då jag lät 2 av mina kompisar städa åt mig och så sa jag åt dem att 'hittar ni pengar på golvet så får ni dem', dom blev rika kan jag ju säga.

det känns helt sjukt att det regnar och att alla säger 'nu är sommaren snart slut' jamenar VART TOG DEN VÄGEN ?!, den är ju i och för sig inte helt slut än men det är ju nästan bara halva juni kvar och så augusti.  det känns som att hela min sommar är upptagen av helt andra saker än att sola och bada men vi får la se om det blir ändring framöver :D .

gud, jag var på nydala med några konfare igår jag tänkte bara passa på att säga att jag saknar er och grejjer och att vi måste styra upp mer saker för det var fett mys igår :D .

sepia
en bild från konflägret @ munkviken, jag skulle tippa att detta var sista kvällen.
'sepia' på Christoffers mobil är inte vad de borde vara.
<-Linnea och jag->
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback