Sommaar

lalalal ! igår så var jag med Frida på stan och såg 'Industri Royal' på hamnmagasinet - som de förövrigt har fixat till sjukt bra, jag minns början av 7an då jag och mina kompisar hängde där jämt då det var disco men nu har de byggt om en del inne i cafét så det ser mycket trevligt ut. även denna kväll blev det promenad hem och det var underbart ! vi stannade på statoil Öbacka på vägen, tänka sig va mycket mysigt folk man kan träffa där en torsdags kväll kl 02:00 väldigt otippat. någon kom ihåg mig andra inte men det var kul endå !

jag får värsta ångesten över mitt liv ibland, asså det känns som att jag inte har någon som helst koll på mig själv och det enda jag säger är 'jag fattar inget, jag vet inget och jag känner inget' - jag måste fan styra upp migsjälv, man kan inte både ha kakan och äta upp den. fast man ska inte hålla på och tycka synd om sig själv ! när jag halkar in på sånna tankar brukar jag snabbt komma på mig själv och tänka på 'barnen i afrika' - det löser allt.

nu har Frida dragit till Sundsvall- gatufesten och en fågel viskade i mitt öra att Frej Elina Sara och Andreas också far efter helgen till stugor och dylikt så jag blir lämnad ensam här i skiten buhu för mig :( ! -näe okej, BARNEN I AFRIKA, i'll be fine. puss


90013-6
sverigeleden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback