Mjaou !

gud, nu är jag inte pigg alltså. jag gick och la mig kl halv 7 imorse, då solen börjat titta fram. anledningen till detta var att jag pratade i telefon som vanligt - gud jag måste sova mer !
idag är jag absolut inte på topp, jag är fett ledsen över diverse och bara mest otaggad på livet. Men det känns endå som att jag visste att det skulle bli såhär tillslut, om dethär inte löser sig och blir bra så kommer jag att klandra sönder migsjälv, tänk va lite människor det finns som faktiskt orkar bry sig och Alexander och Wictorförstår.

jaja, det är i alla fall sommar nu och kvällarna är på nydala, mycket mysigt bara lite jobbigt att det är ett projekt att ta sig dit varje gång eftersom att min cykel är och har varit trasig nu i mer än ett halvår. Det är en jättegammal postcykel med trähandtag och grejjer så anledningen till att den inte blivit lagad är att det helt enkelt inte finns delar som behövs för att cykeln ska funka, men nu blir det moppekort 1:a Augusti så det är bara att härda. ikväll är det ju Winnerbäck på nydala, jag har inte tänkt betala in mig i alla fall

jag tog också bästa bilden på min katt Dissen för ett tag sen, (han hette egentligen Disa tills vi upptäckte att han inte var en 'hon' så då blev det Dissen istället)

Vanessa Carlton - Ordinary day

Dissen

Bästa kissen




Kommentarer
Postat av: Elina

Dissen, det är en bra kille de!

2006-07-21 @ 03:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback